Wednesday, May 13, 2009

A wonderful wednesday~

Salam... Good day everyone....

Hari ni hari yg biasa... panas dan alhamdulillah...petangnya hujan... sejuk sket... :)
Aku baru balik dari salon...cuci rambut... sebulan sekali cuci rambut... ok la tu... maintain kekacakan diri... muahahaha... 

Berita yang x brapa best aku dengar dari forum kereta (zth @ paultan) lagi awal dari surat khabar nya berita, harga minyak nak naik lagi jadi rm2.00 seliter untuk ron97... nasib la kelisa aku pakai ron 92... lega sket... Kita tengoklah kali ni apa akan jadi pulak bila minyak naik... Orang berlunggok - lunggok pi kedai isi minyak macam selalu ka atau kerajaan akan kawal harga barangan terkawal dan tidak terkawal dari naik... macam2 hal la dunia ni... huhu~

so, nasihat aku kepada semua... capailah kebebasan kewangan... mahu tahu caranya? email je la kt aku... :)

cura ut valeas~
die dulci freure~

Y-

1 comment: