Sunday, November 9, 2008

1st of its kind... hehe

Hari ni aku mula blogging balik setelah dah lama x blogging since last blog aku pasal GTR. alaa, kereta supercar nissan baru kuarkan tu... Alhamdulillah, aku harap kali ni aku stick to this blog n bleh update apa yg berlaku dalam hidup aku. Sokongan tuan puan amat di alu - alukan. chewah, mcm promote diri plak. Hari ni mcm biasa, ahad yg santai... aku bangun n gi makan dgn kawan aku dari kecik lagi sampai skarang... an @ zhafran @ che mat... lepas makan aku terus shoot pegi setapak jumpa pak ngah aku yang otai. aku g urut badan psl last week aku gi mandi kt air terjun lata bayu ( syok wo.. ) aku terinjured kan diri masa turun sliding kt batu. lepas urut n dapat sedikit nasihat hidup dari pak ngah aku, aku terus balik n start menaip utk blog nih. aku rasa itu saja untuk hari ni. esok lusa ada nafas lagi aku teruskan membloggin lagi...

p/s: senyum seindah suria, yg membawa makna... :)

No comments:

Post a Comment