Wednesday, November 26, 2008

The Forex Project Will Begin Soon.... :)

FOREX CHART LIVE STREAMING


Statement Account AKU.... hehehehe


Last week aku berjaya membuat 120546 pips... byk tu... hehehe... so total profit aku dpt dalam 163k usd... Alhamdulillah, first attempt aku berjaya... minggu ni dan minggu depan aku akan teruskan latihan dan insyaAllah, 15 Dec '08 aku akan trade dgn real money... maybe aku bukak standard account memandangkan micro account margin dan laveragenya sangat kecil dan possibility utk margin call (dengan kata lain: RUGI) adalah tinggi, so aku nak mula dengan USD 1k @ 2k sebagai kickstart aku. Mission aku adalah untuk mengumpul profit sebanyak $75k... kalau ada lebih lagi bagus kan? hehehe... Bulan pertama target aku dalam double dari capital trade aku. InsyaAllah berkat doa usaha ikhtiar dan tawakkal rezeki Allah yang tentukan. Moga makmur rezeki. :)

No comments:

Post a Comment