Monday, November 10, 2008

Jauh Perjalanan Luas Permandangan Bertambah Pengetahuan...






Hari ni aku rasa agak sibuk... pukul 7:30 pagi aku dah shoot dari bangi ke terengganu... ikut LPT... aku breakfast dgn uncle jenal aku kt mai singgah cafe sebelah petronas kt LPT tu... aku pn xbrapa igt... aku drive all the way to Cheneh... Bandar Baharu Cheneh to be exact... pegi tgk site project biz uncle aku... dia tanam cendawan, ikan keli dan kambing... bak kata org sana 3K ( kulat (utk cendawan) kambing dan keli )... banyak aku belajar kat sana although niat aku nak belajar camna nak buat benih cendawan... last2 end up tgk camna buat cendawan. Lepas seharian kt ganu, aku balik ke bangi semula... otw balik tu uncle aku ajak singgah kat company buat sulaman baju dia di maluri... serba sedikit aku belajar pasal biz sulaman baju dalam masa sejam... banyak sungguh aku belajar hari ni... hehehe...sepatutnya shoot terus ke senawang untuk belajar buat benih cendawan tapi disebabkan keletihan dan kesuntukan masa... aku dan uncle aku rest dulu kat bangi. letih beb jalan jauh... buat macam terengganu tu belakang rumah ja... huhu~ anyway guys, ni aku share sket gambar yg aku amek masa g sana... haa, lupa nk ckp... masa perjalanan pegi balik ganu, pakcik aku explain pasal forex trading dgn laptop dell kocik dia yg cute... agak berminat untuk aku try... mungkin esok lepas habis praktikal pembenihan cendawan, aku try2 gatalkan tangan main forex... tp bkn pakai real money la... pakai virtual nya money dulu... dh konfiden baru bleh try real time real money... :) so guys, aku sambung coretan aku lagi di akan datang... letih gila ni... selamat malam ( pukul 2 pagi selamat malam mendenye )~ :p

1 comment:

  1. waaa~~ main forexxXX~~ jgn pakai robot n simpan lebih 24 jam da~ gud luck~

    ReplyDelete