Friday, November 21, 2008

Forex : antara keuntungan dan kerugian...

Shahril buat profit banyak tu...


Aku buat sket jea...



Internet Connection Lost... apa pn xda... bila dh ok, RUGI~!


Almost seminggu aku menceburkan diri dalam bidang forex ni. Bleh dikatakan noob lagi...
Setelah dipengaruh oleh pakcik ku, aku slow2 pelan2 kayuh belajar... Aku menggunakan platform FXCM dan segalanya bermula dengan baik... Cuma aku xpuas hati dengan connection internet kita yang sungguh laju dan konsisten iaitu, STREAMYX. Aku xtau la apa diorang bikin, Malaysia ni dikatakan antara 5 negara pengguna internet paling ramai di asia dengan penggunaan lebih 70% kalau xsalah aku tapi servis internet macam sampah ja. Aku banyak rugi sebab connection lost and sedar2 aku yang tengah buat profit tadi rugi kaw kaw du... marah teramat... huhu... so far, forex ni bidang perniagaan yang bagi aku dapat melipat gandakan keuntungan dengan cepat. cuma latihan dan kemahiran kita untuk mengeksploitasi graf pasaran matawang yang penting dan juga internet connection yang laju dan konsisten. kalau x, rugi ja buat pe... tul tak. Tidak lupa untuk aku terima kasih pada mak chak (anis) dan pak chak (ezreen) kerana membantu secara bersungguh2. buat sahabat shahril cute orang tua, kita kena banyakkan latihan lagi... hehehe... Januari tahun depan, projek forex ku akan bermula. Semoga berjalan dengan jayanya...

1 comment: