Saturday, November 29, 2008

Cuti - cuti Malaysia - Kuching Part 2

Ya... Itu dia, berjaya melongkangkan bola bowling tersebut dengan jayanya...


Kuching....



Kabus Ribut Tahap Jingga

Aku gerak dari Sg buluh menuju ke KLIA dengan kelajuan purata 100kmj...
Checkpoint pertama dekat masjid sepang untuk solat Subuh... Selesai semua, kejadian masa
otw ke KLIA, masa aku drive ada la satu keta UNSER ni... potong aku tanpa segan silu tapi
aku xkisah pn... Masa dekat dengan petrol pump petronas, tiba dia terus pancung ke kiri...
pergh, saat2 eksiden paling best aku nak tengok... sebelah kiri aku tu ada teksi...
waktu2 klimaks nk eksiden tu tiba2 xjadi plak eksiden... dua2 kereta mengelak antara satu
sama lain... adus, sayang... hahaha... lepas check in baggage kt klia, aku g breakfast
sausage mc muffin ke mende ntah kt mcD klia... sedap gak... next time bleh mkn lg... aku
yang paling selalu breakfast... hahaha... kali ni pramugari MAS xseperti yang aku harapkan.
maybe sebab ada dalam economy classk kot... kira mcm stok nk expired dh... perjalanan ke
kuching dari klia ambil masa around 1jam 45minit 00saat. Lebih kurang tu la... sampai ja
kuching, family mak su aku sambut kitorang. aku rasa ada perbezaan suasana masa sbb semua
kat sini awal sket... Aku solat jumaat kat masjid negeri... Quite nice tempat kt kuching
ni sbb dia lebih kurang mcm ipoh... town tp still byk pokok2... sejuk mata memandang...
after solat aku g jalan2 kt bandar kuching, crowne plaza, sarawak plaza n tun jugah...
aku lupa barang2 kt sini mahal sket dari west coast... so, xbeli pape pn... hahaha...
tp aku layan bowling, awek2 hot2 kt sini... pergh... aku xtipu ni, awek sini mmg cung2
comei2... iras2 ria ramadhani ramai... iras2 ayumi himasaki pn ramai... nasib la aku ni
not available... hahaha... (jangan marah)... biasa la... lelaki... :D... petang, berita
mengatakan hujan ribut tahap jingga kt area sini... so aku lepak layan awek2 dalam mimpi
sambil tgk adik2 aku kemaruk main ps2... esok... apa mau bikin?

sambung sambungan...

1 comment:

  1. hello yed..ne citer di kuching agi.diam sitok 7 hari tek, kena 1st day jak citer ya.

    ReplyDelete